Subject: FW: Valga maakond Tõrva vald Tõrva linn Viljandi tn 26 elektriautode laadimispunkti liitumine LC2488
From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 18 Feb 2025 10:47:20 +0200

Tere

Edastan regimiseks, uus töö , minule.

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Maaten, Kaupo <[email-masked]>
Sent: Friday, February 14, 2025 10:10 AM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Subject: LC2488 kooskõlastamine

Tere.

Saadan kooskõlastamiseks projekti failid.

Vormistasin selle eraldi projektina, mitte eelneva projekti muudatusena.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Kaupo Maaten

Vanemprojekteerija Viljandis

Tomuski tee 2, 71067 Mustivere küla Viljandi vald

Mob. +372 512 7053

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.

From: Gunnar Mägi < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: esmaspäev, 27. jaanuar 2025 15:09
To: Maaten, Kaupo < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Valgamaa Tõrva vald Viljandi tn 26 kinnistu liitumise peakaitsme
suurendamine LR7208 muudatus
Importance: High

Tere

Edastan otse taastamise info millest lähtuda.

Parimat

Gunnar Mägi

From: Toomas Tõnurist < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Monday, January 27, 2025 1:47 PM
To: Gunnar Mägi < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc: Ivar Unt < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>

Tere

Taastamise ulatus peab suurem olema ja arvestama ka hetkel olemasoleva
kattega. Hetkel on seal näha kuidas on kate taastatud ja samas mahus tuleb
ka nüüd teha!

Taastamise lahendus ise peaks olema järgmine:

AC 8 surf (graniit)

Killustikalus 20cm

Täitematerjal liivpinnasest (peenosiste sisaldus alla 7%)

Killustikalust ja täitematerjali ei ole vaja täies taastamise ulatuses
teha (sõltub kaeviku sügavusest ja astmetega ülesse tulemisest)

Lugupidamisega

Toomas Tõnurist

Juhataja

Lõuna osakonna ehituse üksus

Tel: 5666 4671

From: Maaten, Kaupo < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Wednesday, January 22, 2025 10:24 AM
To: Gunnar Mägi < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: FW: Valgamaa Tõrva vald Viljandi tn 26 kinnistu liitumise
peakaitsme suurendamine LR7208

Tere.

Varem kooskõlastatud projekt on välja ehitamata ja nüüd soovib Elektrilevi
teha sellele muudatuse, et ühtlasi lahendada Viljandi tn 26 kinnistul
Enefiti elektriautode laadimispunkti liitumise peakaitsme suurendamine.
Uue lahendusega tuleks täiendav 0,4 kV maakaabelliin 6 Valga-Uule tee
maale. Lisasin maakaabliini trassi asendiplaaanile.

Kas antud trass põhimõtteliselt sobiks?

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Kaupo Maaten

Vanemprojekteerija Viljandis

Tomuski tee 2, 71067 Mustivere küla Viljandi vald

Mob. +372 512 7053

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: teisipäev, 31. jaanuar 2023 17:08
To: Maaten, Kaupo < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; Ivar Unt <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Valgamaa Tõrva vald Viljandi tn 26 kinnistu liitumise peakaitsme
suurendamine LR7208

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu
dokument.

Pealkiri: Valgamaa Tõrva vald Viljandi tn 26 kinnistu liitumise peakaitsme
suurendamine LR7208

Registreerimise kuupäev: 31.01.2023

Registreerimise number: 7.1-2/22/29256-2.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200,  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
 <https://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.